خدمات پس از فروش


شرکت ایرتمپ در راستای ماموریت سازمانی خود که ارائه خدمات مناسب و شایسته به مشتریان و مصرف کنندگان گرامی است و در راستای بهبود کیفی خدمات پس از فروش، خدمات خود را در سه بخش ذیل به مشتریان ارائه می نماید:خدمات قبل از فروش، خدمات حین فروش و خدمات پس از فروش؛ کلیه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره های خرید و برآوردهای فنی لازم توسط تیم حرفه ای و متخصص در واحد فنی و مهندسی شرکت به صورت کامل و رایگان و طبق نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان گرامی صورت می پذیرد.


شرکت ایرتمپ در راستای ماموریت سازمانی خود که ارائه خدمات مناسب و شایسته به مشتریان و مصرف کنندگان گرامی است و در راستای بهبود کیفی خدمات پس از فروش، خدمات خود را در سه بخش ذیل به مشتریان ارائه می نماید:
خدمات قبل از فروش، خدمات حین فروش و خدمات پس از فروش؛ کلیه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره های خرید و برآوردهای فنی لازم توسط تیم حرفه ای و متخصص در واحد فنی و مهندسی شرکت به صورت کامل و رایگان و طبق نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان گرامی صورت می پذیرد.
شرکت ایرتمپ با ارائه بیشترین زمان گارانتی در تمامی محصولات خود در ایران و با استفاده از امکانات کارخانجات صنعتی جنرال جهت عرضه و نگهداری محصولات و قطعات یدکی استاندارد فرولی ایتالیا در فضایی به مساحت 40 هزار متر مربع و با ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در تمامی مراحل فروش و پس از فروش توسط کادر خدماتی و تیم حرفه ای و متخصص خود، موفق به اخذ استاندارد خدمات پس از فروش در تمامی محصولات خود از سازمان ملی استاندارد ایران گردیده است. ایرتمپ به عنوان یک شرکت دوملیتی (ایرانی-ایتالیایی) در ایران، حضور و تداوم شرکت را در ارائه خدمات بهینه با نگرشی آینده نگرانه و بلندمدت جهت مصرف کنندگان، بطور قطعی تضمین می نماید.


تمدید_پروانه_استاندارد_تشویقی_خدمات_از_سازمان_ملی_استاندارد_ایران_58b47263-b.jpg