۱۹۵۰ – ۱۹۶۰

در سال ۱۹۵۵ دانته فرولی موسس شرکت فرولی توانست با اختراع و تبدیل دیگ های چوب سوز و تولید اولین دیگ گازسوز، درب های جدیدی را به سوی رشد، تقاضا و نوآوری در عرصه صنعت تاسیسات ایجاد نماید.

۱۹۶۰- ۱۹۷۰ 

  • افتتاح کارخانه ریخته گری در کنار کارخانه تولید دیگ های فولادی و چدنی به همراه فروش مویرگی – شبکه ای در ایتالیا
  • افتتاح کارخانه تولید دیگ و رادیاتور در اسپانیا

۱۹۷۰ – ۱۹۸۰

  • افتتاح کارخانه تولیدی جدید در آلانو ایتالیا جهت ریخته گری آلومینیوم در کنار کارخانه مرکزی تولید ریخته گری چدن
  • گذشتن نیروی مشغول به کار در فرولی از مرز ۵۰۰ نفر
  • آغاز به کار “فرولی فرانسه”
  • سرمایه گذاری مشترک در ایران برای اولین بار توسط دانته فرولی با خرید ۵۰ درصد سهام شرکت ایرتمپ
  • انتخاب شعار “بانک حرارت جهانی” به عنوان شعار تبلیغاتی این شرکت، پس از رشد بی وقفه فروش و صادرات محصولات

۱۹۸۰ – ۱۹۹۰

  • قرار گرفتن پکیج شوفاژ دیواری با مبدل حرارتی مسی در سبد تولیدات فرولی
  • طراحی و استقرار خطوط تولید محصولات چگالشی

۱۹۹۰ – ۲۰۰۰

  • احداث کارخانه تولید دستگاههای تهویه مطبوع با زیربنای ۲۰۰۰۰ متر مربع در ایتالیا
  • افتتاح کارخانه تولید قطعات گرمایشی در آلمان
  • دریافت لقب “cavaliere del lavoro”  (کارآفرین برتر) توسط دانته فرولی
  • احداث دفاتر جدید در کشورهای انگلستان، ترکیه، لهستان، رمانی و بلژیک و افزایش تعداد کارکنان به ۱۵۰۰ نفر

قرن بیست و یکم

  • سال های آغازین قرن ۲۱ به جهت توسعه برند فرولی در جهان از اهمیت بسزایی برخوردار بود.
  • احداث کارخانه آگپو (AGPO) در هلند
  • خرید شرکت ها و برندهای معتبر از جمله راپیدو (Rapido) در آلمان، کارخانه های لامبورگینی (Lamborghini calor)، یوروترم (Eurotherm) و جوانس (Joannes) در ایتالیا
  • افزایش سرمایه و بالا بردن ظرفیت خطوط تولید محصولات تهویه مطبوع
  • تغییر لوگو و شعار “بانک حرارت جهانی” به ” بهترین درجه سانتیگراد”
  • تجلیل رسمی از دانته فرولی به عنوان یک “خالق موفقیت ایتالیایی”
  • اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر پرسنل فرولی در سراسر دنیا
  • شصت سالگی کارخانجات صنعتی فرولی با تکمیل سبد کالایی گرمایشی و سرمایشی در دنیا
  • افزایش سرمایه در ایران در آستانه ۴۵ سالگی شرکت دو ملیتی ایرتمپ

گزیده ای از سخنان دانته فرولی
در دنیای صنعتی فرولی، همیشه یک نفر بیدار در حال انجام وظیفه و ایفای نقش خود می باشد، هر صبح کارکنان فرولی، در گوشه ای از دنیا در کشورهای مختلف و با زبان های متفاوت روز کاریشان را در دفاتر و کارخانه های تولیدی فرولی با وفاداری و وظیفه شناسی که اصول موفقیت گروه فرولی می باشد آغاز می نمایند. در حالی که سال های گذشته تا به امروز را در ذهن مرور می نمایم احساس می کنم از همان ابتدا، از انسجام و وحدتی که برای شرکت فرولی آرزو می کردم برخوردار گشتم. به روز بودن، از جان و دل تلاش کردن که رسیدن به هدف را برای هر کسی سهل تر و کوتاه تر می نماید، روزهای کاری ما را بر مبنای احترام و تلاش لذت بخش تر می نماید.
در آخر از کلیه افرادی که به هر طریقی خود را در تمامی این موفقیت سهیم می دانند کمال تشکر را دارم.