راهنمای مصرف کننده



امور مشتریان:
مصرف کننده گرامی، با تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما به محصولات فرولی، شرکت دو ملیتی ایرانی-ایتالیایی ایرتمپ (سهامی خاص) با پشتوانه مشترک شرکت کارخانجات صنعتی جنرال و کارخانجات صنعتی فرولی ایتالیا، جهت آسودگی خاطر مصرف کنندگان گرامی و به منظور ایجاد رفاه، آرامش و اطمینان بیشتر اقدام به ارائه مجموعه کاملی از خدمات کارشناسی قبل از فروش، کارشناسی قبل از نصب، راه اندازی رایگان، نصب و راه اندازی رایگان و تعمیرات در دوران گارانتی و همچنین در دوران غیر گارانتی و بازرسی های ادواری نموده است. خدمات پس از فروش محصولات فرولی هم اکنون از مرکز تماس سراسر کشور، مستقر در تهران به سراسر کشور عرضه می گردد. خدمات پس از فروش فرولی با هدف ارائه خدمات متمایز در راستای رضایت مشتریان انجام می شود. بدین جهت خط ویژه 61056-021 که توسط خطوط تلفن متعددی پشتیبانی می شود، جهت سهولت برقراری ارتباط مصرف کنندگان با شرکت و ارائه خدمات برتر به آنان معرفی گردیده است.
مدت زمان رسیدگی جهت نصب و آموزش و تعمیرات حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از تماس مصرف کننده گرامی می باشد.
هزینه ایاب و ذهاب به شرح ذیل می باشد:
  •     ایاب و ذهاب در محدوده شهرهای تهران، اصفهان، کرج، مشهد، شیراز، تبریز، کرمان، رشت، کرمانشاه و ارومیه (تا شعاع 25 کیلومتر از محدوده شهری): 150.000 ریال
  •     ایاب و ذهاب در محدوده سایر شهرها: 90.000 ریال
  •     ایاب و ذهاب در محدوده برون شهری (خارج از شعاع 25 کیلومتر): "توافقی" 

نحوه ارائه خدمات گارانتی رادیاتورهای پانلی فرولی
جهت دریافت خدمات گارانتی رادیاتورهای پانلی فرولی و دریافت کد پذیرش، صرفا مصرف کننده گرامی می بایست با مرکز تماس سراسر کشور (61056-021) تماس حاصل نماید.  
بعد از تماس شما مصرف کننده گرامی و دریافت مشخصات لازم رادیاتورهای پانلی فرولی از جمله شماره سریال منحصر بفرد (در صورت دارا بودن)، حداکثر ظرف 24 ساعت کاری، تکنسین مجاز شرکت به محل اعزام خواهد شد و پس از تشخیص تکنسین مجاز جهت گارانتی یا غیر گارانتی بودن محصول، همکاران ما در مرکز خدمات پس از فروش، جهت ادامه مراحل و چگونگی شرایط ارسال و تعویض رادیاتور، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات شایسته به شما سروران گرامی می باشند.
شایان ذکر است ارائه خدمات بهینه منوط به همکاری مصرف کننده محترم و طی مراحل فوق خواهد بود.

آنچه که ما را متمایز کرد:
index (240 x 560).jpg
  • اخذ استاندارد خدمات پس از فروش (ISIRI 13629) از سازمان ملی استاندارد ایران
  • چهل هفت سال تلاش جهت ارتقاء کیفیت صنعت تاسیسات بواسطه سرمایه گذاری مشترک (Joint Venture) کارخانجات فرولی ایتالیا در ایران
  • ارایه خدمات قبل از فروش، حین فروش و پس از فروش مطابق استانداردهای اروپا
  • تجهیز کامل سیستم سرمایش و گرمایش پروژه با سبد محصولات فرولی ایتالیا
  • تامین قطعات و پشتیبانی محصولات فرولی ایتالیا با ضمانت کارخانجات صنعتی جنرال با بیش از نیم قرن سابقه
  • نظارت، پیگیری و کنترل کلیه فرایندهای خدمات رسانی از مرکز تماس سراسر کشور (61056 – 021)
  • برگزاری کلاسهای آموزشی، آموزشهای مجازی، دوره های بازآموزی و آزمونهای دوره ای، جهت به روزرسانی و ارتقاء سطح مهارت تکنسینهای مجاز شرکت
  • اعـزام تکنسین های مجاز شرکت، در اسرع وقت
  • دارای بیشترین زمان گارانتی در ایران با اطمینان از کیفیت محصول
  • استفاده از قطعات یدکی استاندارد فرولی ایتالیا در دوران گارانتی و غیرگارانتی
  • ارتباط دائمی و مستمر با مصرف کنندگان محصولات فرولی از واحد ارتباط با مشتریان
  • انجام بازرسی های ادواری رایگان توسط کارشناسان فنی شرکت از دستگاه های نصب شده و پروژه های اجرا شده
  • شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور